); background-repeat:repeat; text-decoration:none } -->

Saturday, January 1

Aku Takot Nak Hadapi Hari Esok >>

assalamualaikum kome .
siyez ak takot na hadapi hari esok . ak takot lar kalo2 wk2 ak balek skola esok, tgok2 ad antra kengkwn ak yg dlu da tade . ak tanak deme tade . ak syg deme . ak na mcm dlu2 . bhgia jep . sume ade . dari dulu lagi aku da pkir psai mnde nihh . wat appen ha ble org yg kte syg tade dengan kte lagi ? mcm mne ak na halang deme dari pindahh . ak bkn sape2 . bukan ak yg tntukan
hala tuju mereka . dri ak nihh un terkontang-kanting .
. nih kan na pimpin org . hahak . mmg ta layak .! mngape perlu ad perpishan antara kte ? ta bole k kalo kte na slaluu ngn kome jep . sdeyyy !

da3 . tanak nanges2 .aku na smpan ayer mata nihh tuk hari lein . ap la aku nihh . ak pnah nasihtkn org yg ayer mata uhh tnde klemahan , tp skunk nih ak plak yg nages . huish . rinih tahon baru . kne psg azam kot . hurmm ~ ap azm ak yew ? ak na kuross a . haha . ak
tanak da la tdo lpas mkn . hehe . ak na modified diri . tanak la da jadi dax2 jaat n nakal . agpn, ap yg ak dpt ..? wasting time jew . wat pnat jiwa dan raga j . hahak .

nape yew ?rinih ak asyek tacing2 j . pstuh mst trigat knangan kte2 lu . ak sonok la kwn ngn kome !


kelasku , he
aven ku .
lam byk2 klas . klas nih yg pling bes !
sumer giler2 .
kalo shari ta rioh
, ta sahh .
ak <3>
maawa .
idop maawa !



naemahh !
tayah la pinda wey .
t spe na kwn
ngn ktoanx .
smpy ati ko tgglkn kte .
tape la , kte pham ..
smoge ko bbhgie nnt .


haha ~
kome sure2 a ak syg gakk .
mmg ta terkate la ..


LIRIK LAGU TEMAN - THE LION STORY

Pertama Kali Kita Berjumpa
Tidak Kepastiannya Ternyata
Diriku Dipenuhi Soalan
Ku Tiada Teman

Aku Terlihat Insan Yang Keliru
Air Yang Deras Mencermin Wajahku
Engkau Menjelma Memberi Harapan
Menghulur Tangan

Sempena Hari Mulia Ini
Aku Tersenyum Lalu Mengimbasi Kembali
Semua Yang Kerap Kita Mengadukan
Kini Jadi Bahan Rindu Yang Ku Simpan

Detik Masa Kini Kedengaran
Aku Mengucap Selamat Jalan
Kepada Teman Yang Sering Menghibur Dengan Gurauan

Bagaikan Anak Yang Baru Dilahir
Titisan Mata Pun Mula Mengalir
Di Simpang Jalan Kita Menyebut Kata Terakhir
Whoaaa.....Hoaaaa...

Sempena Hari Mulia Ini
Aku Tersenyum Lalu Mengimbasi Kembali
Semua Yang Kerap Kita Mengadukan
Kini Jadi Bahan Rindu Yang Ku Simpan

Ku Hargai Semua Yang Terjadi
Memang Nyata Dirimu Takkan Ada Pengganti
Semoga Kita Dapat Bertemu Semula
Kerana Aku Yakin Engkau Akan Sentiasa
Di Hatikuuuu

(Music Bridge)

Sempena Hari Mulia Ini
Aku Tersenyum Lalu Mengimbasi Kembali
Semua Yang Kerap Kita Mengadukan
Kini Jadi Bahan Rindu Yang Ku Simpan

Ku Hargai Semua Yang Terjadi
Memang Nyata Dirimu Takkan Ada Pengganti
Semoga Kita Dapat Bertemu Semula
Kerana Aku Yakin Engkau Akan Sentiasa
Di Hatikuuuu

Aku Tujukan Lagu Ini Buat Teman2 Ku Yang Sentiasa Bersama Aku!
Terima Kasihh Korang Sebab Sanggup Share Suka, Duka, Tawa Dan Evrything Ngan Aku Selama Inihh .
BTW, Aku Sayang Kome ! Aku Tak Nak Kehilangan Kome !

No comments:

Post a Comment