); background-repeat:repeat; text-decoration:none } -->

Wednesday, March 16

Nape Tenet Slow Sangat Dua Tiga Menjak Ni >>

tadi tga2 blogwalking ak terjumpa 1 blog ni..dy taip entri kenapa internet slow + lembab tahap siput!
klik sini belog beliau --> kanta mata kelabu 




tuan punye blog:kanta mata kelabu
hensem..mai ngorat bekenalan ramai2..
(^^)\/peace
:::aku copy paste dari blog beliau:::


tadik kebetulan aku dalam kelas sistem komunikasi petang tadik..
dah nama pon sistem komunikasi kompom la ader isu2 perbahasan dan perdebatan dalam kelas soal lembap2 nie la or connection ni bagai semua..
ghupernyerr ader kena mengena ngan tsunami kat jepun lorhh
kan tsunami terjati apabila lapisan bumi bergerak .. korang luper ker peraioran or dalam dasar laut la senang citer ader cable perhubungan telekomunikasi ..
so bila adanyer gegaran yang menebabkan tsunami terjadi...
of course la ader bagi sedikit kesan kat cable kat dasar laut tuh.. so that why la connection kiter agak slow..
so tak yah la check computer or lappy korang beratus kali.. tak der kena mengena pon computer and lappy korang tuh..
ok.. tu yang lecturer haku bagi tau la dalam kelas tadik...


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhw9ECCBzu91bMmMc-vxRrGFv38iSKWU-BQu_Yhr9m3yrhDtG_3u4S_z4c_X4Eb1QpIQrl_Q1kR20QrLr7IObPlDO50HQ-n7b9eOckN3ZqHd0yauoB1Wh28pGdS-zAWvWHgnS3hWRk6Tkjx/s400/images.jpg
nie la gambaran cable bawah laut.. so kalau lapisan bumi bergerak or bergegar,.,, kompom2 la effect kat cable kat dasar laut kiter kann??
patotla aku punya tenet lembab gila...aku ingatkan lappy aku berat..

No comments:

Post a Comment